neděle 17. listopadu 2013

Pár slov na úvod...

Ahoj, ahoj!
Vítám Vás na svém blogu, který by měl nést štítek "life". Nebudu se tady nějak dlouze rozepisovat, ale ve stručnosti Vám povím, jak to všechno vzniklo.
Když jsem asi před třemi měsíci začala sledovat nějaké beauty blogy, koukala jsem na jejich videa  a tak podobně, tak jsem si říkala, že já tohle nikdy dělat nebudu, že je to sice hrozně hezký, ale stačí mi se na to koukat. Od beauty blogů jsem zčásti přesedlala i na life a fashion blogy, které mě taky velmi zaujaly.
 No a právě dneska 17. listopadu 2013 jsem dospěla k názoru, že do toho jdu taky.Přijde mi fajn mít známé i online, vybudovat si určitou skupinu lidí, se kterými si navzájem čtete články atd., mít se vždycky komu svěřit, koho se zeptat na názor. Bude to snad sranda. Tak uvidíme, jak to dopadne.

s přáním hezké sváteční neděle Catherine

Žádné komentáře:

Okomentovat